Noppet

Idag noppade jag ögonbrynen. Mamma bokade tid till mig utan att berätta. När hon kom hem och berättade att jag skulle noppa ögonbrynen om 1 h och 30 min så satt jag i pyamas och hade inte gjort något. Ialla fall så gick jag dit och det gick jätte bra, det kändes knappt ;P  Ögonbrynen blev snygga. Efteråt så var Jag, Karro och Jessica. Vi såg på Twister, Fotade i trädgården och bakade gluten fri kladdkaka. När jag kom hem så åt vi. Jag åt hamburgare ( med peppar =S ) , mamma åt kina mat och Ola korv med mos. Just nu sitter jag och loke i soffan, det skulle egenkligen visas Bullshit! men de visar något annat.
Jag gjorde ögonbrynen på: Spa & Cosmetiqua i Påarp ( lite utanför helsingborg ).
Pris: 150 kr
Smärta( 1-5 ) : 1
Annat: Det kändes knappt så det var definitivt värt pengarna och resultatet blev JÄTTE bra!!!

Kram// Louise & Loke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0