Väla

Kom precis hem ifrån väla. Jag har varit där med Karro. Först och främst skulle vi handla till J ( jag kan inte nämna personens namn nu, ni förstår nog varför ) . Jag och karro la ihop till presenten och personligen skulle jag själv vela behålla det =P . När vi handlat presenten och hinner gå ca 5 meter så möter vi J och hennes mamma. Vi blir direkt avslöjade med att vi precis köp något till J från den butiken ( tack för det J´s mamma ) . Ialla fall så fortsätte vi våran shoping och vandlar runt lite här och var. Om vi kom dit kl.11.00 så lämnade vi inte väla fören tidigasca: 15.30. Jag fick köpt en hel del saker som nagelack, klämmor, J´s present+kort och ett långt linne. Linnet ska jag ha på J´s fest.

Ha det bra // Louise


Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Svar till Louise: Vår hund Yambo är en hovawart. Det är en tysk brukshund, men vi har honom som sällskapshund. Han är världens sötaste och goaste! Det tyckte jag även om min sambos förre hund. Det var en berner sennen. Han var som en nallebjörn!

2008-09-10 @ 20:11:19
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Karolina

J´s present blev jätte söt :>

Och jag hade jätte trevlig med dig <3

2008-09-11 @ 14:46:57
URL: http://jinete.blogg.se/
Postat av: jessica

vad köpte ni

2008-09-12 @ 21:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0